Bună, sunt Stefan, analist la Virtono, ultima dată am vorbit despre motivul pentru care ai avea nevoie de un blog, iar acum plănuiesc să-ți ofer sfaturi și trucuri pentru a-l face de succes.
Recapitulare rapidă:
- Blogul dvs. online vă va ajuta cu SEO, având în vedere că oferiți informații bune și folosiți câteva cuvinte cheie pentru a menține Google și alte motoare de căutare fericite.
- Îți vei menține clienții implicați și vor reveni pentru mai mult, deci într-un cuvânt, recurență. Vă amintiți marketingul prin e-mail? Acesta este modul de a crește lista de e-mailuri.
- Veți crea o comunitate în jurul mărcii dvs. și, la rândul său, clienți fideli.
- Va fi bine pentru găsirea talentelor pe parcurs.
Așadar, un SEO mai bun, mai mulți vizitatori ai site-ului, o listă de e-mail mai mare pentru marketing prin e-mail, loialitate sporită a clienților, o acoperire socială mai mare și noi modalități de extindere a echipei, toate componentele cheie pentru o afacere online!
Acum că sunteți cu toții la curent, ar trebui să vorbim despre modalități de a vă începe blogul.
Începutul poate părea o experiență înfricoșătoare, mai ales dacă nu ați creat niciodată un site web înainte. Din fericire pentru tine, este mult mai simplu decât crezi. În doar câteva ore, puteți trece de la a nu avea o prezență online la a avea un blog complet funcțional gata să vă împingă prin călătoria dvs. pe internet.
Acest articol este menit să îți arate cum să-ți găsești nișa, cum să alegi platforma potrivită pentru tine, cum să-ți denumești blogul, cum să alegi cel mai bun furnizor de găzduire web și cum să-ți construiești site-ul și să-ți publici primul post.
Ce este mai exact un blog?
Un blog este un site web care se concentrează pe conținut scris și este o modalitate prin care oamenii pot vorbi despre preferințele, pasiunile și ideile lor. Veți găsi bloguri pe orice subiect imaginabil, de la bloguri personale la bloguri de afaceri și chiar și acea nișă pe care Buzzfeed o acoperă, știți despre ce vorbesc.
Blogging-ul este fundația pentru o mulțime de afaceri online de succes, cu pachetul de găzduire web potrivit și asistență aveți potențialul de a vă transforma blogul într-un brand online.
Cum să începi un blog în 10 pași simpli!
Începerea unui blog este o sarcină relativ ușoară, continuitatea acestuia va necesita timp și muncă din partea dvs. Iată pașii pe care trebuie să îi bifați:
Pasul 1: Alege-ți nișa!
Înainte de a începe să faceți ceva tehnic sau strategic, trebuie să vă așezați și să vă gândiți la ceea ce doriți să puneți acolo. Vedeți, nișa dvs. va fi mai mult decât un subiect sau un segment de piață pe care îl abordați. Este vorba despre backgroundul tău unic, baza ta de cunoștințe, autenticitatea ta, nișa ta ar trebui să-ți concentreze blogul și ar trebui să-ți ghideze designul și ar trebui să scoată în evidență valorile unice pe care încerci să le oferi vizitatorilor tăi.
Pasul 2: Cercetează piața.
Acum, chiar dacă sunteți un expert în nișa pe care ați ales-o, nu înseamnă că înțelegeți ce face un blog de succes în acel spațiu. În această etapă, ar trebui să vă acordați ceva timp pentru a afla despre concurența dvs. și pentru a vedea ce fac cei mai de succes.
Amintiți-vă:
Imitați succesul și veți reuși.
Iată câteva sfaturi și trucuri strategice pentru când vă cercetați concurența, amintiți-vă că sunt analist 📈
- Care sunt temele pe care le acoperă? (de cele mai multe ori le veți găsi listate ca categorii undeva pe site)
- Cum sunt structurate blogurile? (diferitele subiecte vin cu intervale de atenție diferite, așa că acordați atenție perspectivei generale a blogurilor concurenței)
- Care sunt cele mai populare postări? (puteți vedea ce funcționează deja pentru concurența dvs.)
Pe măsură ce continuați și verificați concurența, căutați, de asemenea, eventualele lacune pe care le-ar fi ratat și asigurați-vă că oferiți ceva ce niciunul dintre celelalte bloguri nu oferă!
Caută tendințe și “ride the wave”, cel mai bun sfat antreprenorial pe care îl poți primi este:
Improvizează, Adaptează-te, Depășește-te!
Pasul 3: Denumiți-vă blogul…
Ei bine, ți-ai găsit nișa, ți-ai făcut cercetările acum, să trecem la partea cea mai grea dintre toate, denumirea. Numele ar trebui să reiasă din subiectul ales, ar trebui să fie descriptiv și memorabil, dar ușor de difuzat.
Acest lucru poate fi dificil, deoarece trebuie să găsiți ceva care nu a fost deja luat. Notați cuvintele cheie legate de nișa aleasă și folosiți-vă imaginația, rețineți că numele pe care îl alegeți ar trebui să fie disponibil și ca nume de domeniu.
Odată ce ai câteva idei, folosește instrumentele de căutare de domenii, pentru a vedea ce este disponibil.
Pasul 4: Creați un calendar de conținut.
Sper că ai reușit să-ți dai un nume blogului și ai găsit și un domeniu care să-l însoțească. Acum este timpul să-ți lași energia creativă să curgă. Scrieți, scrieți și mai scrieți, acest lucru vă va ajuta să obțineți un impuls, astfel încât să nu cădeți înainte de a începe. Ar trebui să decideți cu privire la câteva subiecte principale despre care să scrieți, gândiți-vă la ele ca „găleți de informații”. Reduceți-vă atenția la cele mai importante subiecte din găleți. Rețineți că acest lucru vă va ajuta să vă construiți identitatea online și va face site-ul dvs. să arate mai organizat, ceea ce, la rândul său, va ajuta cititorii dvs. și va atrage mai mulți vizitatori.
Un calendar de conținut sau, dacă doriți să fiți formal, un calendar editorial este un program de publicare. Îl vei folosi pentru a urmări sarcinile, termenele scadente, tipurile de conținut, canalele de distribuție și, cel mai important, datele de publicare. În cele din urmă, instrumentul dvs. de planificare vă ajută să publicați conținut consistent într-un program regulat.
Cum se creează un calendar de conținut?
Mă bucur că ați întrebat, vă voi ghida prin proces, doar urmați acești pași.
Timpul pentru „brainstorming”!
Creați-vă fundația cu „gălețile de informații”, apoi puneți cărămizi deasupra, subiecte care mențin tendința, dar sunt și „diferite”. Acest proces vă va ajuta să vă stabiliți punctul de vedere și va arăta că știți despre ce vorbiți. Cu cât mai multe idei, cu atât mai bine! Nu te opri la fundație și cărămizi, continuă să notezi idei de articole de blog, la fel ca și construirea unei case, vei avea nevoie și de lucrări detaliate, subiecte care uneori pot încălca liniile directoare, dar care îți completează estetica cu atât mai bine. Ai încredere în procesul tău creativ și în mintea ta.
Enumerați sărbătorile importante.
Dacă întâmpinați un blocaj creativ și o vacanță este chiar după colț, vă veți aminti acest articol și îmi veți mulțumi pentru el. În general, vacanțele sunt doar un privilegiu de a vorbi despre ideile tale dintr-un punct de vedere vesel. Black Friday este aproape, grozav, vorbește despre subiectele tale, dar oferă niște reduceri acolo. Păstrați o listă cu sărbători importante și pregătiți un articol pentru fiecare. Uşor!
Consultați alte calendare editoriale pentru a vă inspira.
Ți-ai făcut cercetările, nu-i așa? Ei bine, dacă ai făcut-o, cu siguranță ai găsit câteva idei despre cum alte bloguri își structurează programul de postare, calendarul, media și subiectele. Nu vă fie teamă să „împrumutați” idei și să le faceți în propriul stil.
Nu în ultimul rând, creați un program!
Ar trebui să alegeți orice format vi se pare potrivit. O foaie de calcul, un calendar digital sau un calendar pe hârtie. Crearea unui program din timp te va ajuta să te ții de blogging, deoarece vei ști mereu despre ce să scrii și ai termene limită de respectat, practic folosești trucuri psihologice asupra ta!
Pasul 5: Alegerea unei platforme de blogging. CMS? CE?
Te-a intimidat abrevierea aceea? Nu este nevoie, înseamnă doar Sistem de management al conținutului (CMS), cu siguranță știți deja unul, vreți să ghiciți? WORDPRESS! Din fericire, nu trebuie să știți să programați pentru a începe un blog, deoarece mai multe opțiuni software vă vor permite să vă proiectați și să vă publicați blogul fără a utiliza niciun limbaj de programare. Cum? Cu MAGIE desigur!
De departe cea mai populară alegere pentru bloggeri este WordPress, de ce ați putea întreba… ei bine:
Este gratuit și open source;
Este ușor de utilizat;
Vine cu o mulțime de teme, care fac construirea unui site web mult mai ușoară;
Are o mulțime de plug-in-uri, pentru fiecare funcționalitate există un plug-in;
Vrei să afli mai multe? Există atât de multe resurse care te vor ajuta să înveți cum să folosești WordPress la un nivel de master!
Doriți să vă ușurați procesul, alegeți o companie de găzduire care este prietenoasă cu WordPress și ghiciți ce… Virtono este optimizat pentru WordPress.
Pasul 6: Achiziționați găzduire web
Ideea este să ai blogul tău pe internet, iar acest lucru este posibil doar prin intermediul unui furnizor de găzduire. Veți avea nevoie de o companie solidă de găzduire web în spatele dvs., de un suport bun și de cea mai recentă tehnologie și hardware.
Din fericire pentru tine, suntem aici.
Avem o mare varietate de servicii pentru a vă acoperi toate nevoile și suntem întotdeauna aici pentru a vă ajuta să configurați totul.
Nu trebuie să mă crezi, de fapt sper că mă poți contrazice.De aceea am o oferta speciala pentru tine.
Plătește 1 euro și primești 6 luni din orice plan de găzduire, îl poți testa și dacă nu-ți place, ești liber să pleci.
Pasul 7: Construiește-ți blogul.
Primul pas este să instalezi WordPress cu contul tău de găzduire. Dacă ați ales Virtono ca furnizor, veți putea face acest lucru cu un simplu clic. De acolo, veți putea să vă creați site-ul propriu în WordPress. Veți găsi o mulțime de teme grozave pe care le veți putea personaliza după bunul plac.
După ce ai ales o temă și ai activat-o* conectându-te la contul tău WordPress, ești gata să te concentrezi asupra conținutului.
*Aspect>Teme, faceți clic pe „Adăugați nou”. Efectuați o căutare pentru numele temei alese, apoi faceți clic pe Activare și Personalizare.
Pasul 8: Începeți să scrieți!
Veți dori să aveți o varietate de conținut înainte de a începe cu adevărat să vă promovați blogul, nu există o modalitate mai bună de a dezamăgi un vizitator decât să vrea să citească mai mult și să nu aibă niciun articol la care să meargă.
Consultați calendarul dvs. de conținut și începeți să creați conținut.
Câteva puncte cheie de urmat:
- Găsiți un titlu de articol captivant și folosiți câteva cuvinte cheie în el;
- Adăugați conținut media, imagini sau videoclipuri care adaugă mai multe subiectului dvs.;
- Scrieți informații utile.
Asigurați-vă că corectați întotdeauna articolele de pe blog înainte de a le publica. Greșelile de scriere jenante sau propozițiile care nu au prea mult sens pot alunga cititorii, nu doriți să faceți o prima impresie proastă.
Pasul 9: Publicați prima postare. În sfârșit!
Sunteți gata să publicați prima postare.
În WordPress, selectați Postări> Adăugați nou din meniul din stânga.
Odată ce sunteți mulțumit de postarea de pe blog, faceți clic pe „Publicați” și postarea dvs. va fi live.
Pasul 10: Promovează-ți blogul!
Dacă plănuiți ca cuvintele voastre să ajungă la mulți oameni, nu puteți să apăsați pe „Publicare” și să sperați la ce este mai bun. Trebuie să lucrați pentru ca postarea de pe blog să fie ușor de găsit. Nu există o singură cale pe care poți merge, ar trebui să faci puțin din toate și să găsești ceea ce funcționează cel mai bine pentru tine. Pe lângă strategiile de marketing neconvenționale pe care ați dori să le încercați, ar trebui să luați în considerare și:
- SEO – La ce folosește scrierea unei postări pe blog care nu poate fi descoperită pe motorul de căutare? Deci, pentru a face o postare mai vizibilă într-un motor de căutare precum Google, trebuie să o optimizați SEO.
Iată câteva sfaturi rapide pentru optimizarea SEO a postării pe blog:
- Folosiți cuvântul cheie în titlu;
- Folosiți în mod rezonabil cuvintele cheie în tot conținutul;
- Scrieți eticheta de titlu a postării de blog folosind un instrument SEO;
- Scrieți o meta descriere a postării folosind un instrument SEO;
- Adăugați cuvântul cheie în etichetele alt ale imaginilor;
- Utilizați cuvântul cheie în adresa URL a postării de blog;
- Folosiți cuvinte cheie în subtitluri.
- Social Media – Promovarea pe social media este o modalitate bună de a ajunge la o mulțime de oameni, știți că elementele de bază nu dau greș niciodată, așa că faceți niște marketing pe Facebook sau, dacă sunteți interesat de o muncă mai detaliată, alegeți influencer marketing.
- Guest Posting – Aceasta este o modalitate excelentă de a ajunge la noi audiențe, va trebui să vă folosiți agentul de vânzări interior și să prezentați idei de postări pentru invitați către site-uri web conexe. Dacă reușești să-i impresionezi publicul, aceștia câștigă mai mult conținut de calitate și s-ar putea să atragi ceva trafic către propriul tău site.
Câștig-câștig, așa se fac afacerile!
- Publicitate PPC – Dacă aveți bani de cheltuit, publicitatea cu plata-pe-click este o modalitate de a vă asigura că blogul dvs. apare noilor cititori în primele zile.
Procesul de creare a unui blog și de a vă împărtăși gândurile sau experiența cu lumea poate fi o experiență minunată. Orice ar fi amintește-ți să te distrezi și să te bucuri de călătorie.
Și nu uitați că primul pas către succes începe, așa că începeți cu doar 1 euro timp de 6 luni la Virtono.